Twój koszyk

Zamknij

Pytania i odpowiedzi

Jak możemy Ci pomóc?

W febe.store klient jest dla nas najważniejszy! Cały zespół działa wspólnie, żeby dostarczyć Wam świetne produkty w atrakcyjnych cenach oraz zapewnić światowej klasy obsługę klienta. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania, które od Was dostajemy. Jeżeli poniższe informacje nie rozwiązują Twojego problemu, zapraszamy do kontaktu mailowego. 

Informacje o ofercie

Sklep febe.store oferuje szeroką gamę ponad 1,500 produktów

  • Ogród - pergole tarasowe, meble ogrodowe, domki narzędziowe, szklarnie 
  • Warsztat / garaż - haki, mocowania, półki garażowe, tablice perforowane
  • DIY - wkręty, podstawy słupa, kątowniki
  • Dom - półki do każdego pokoju, wieszaki oraz przechowywanie drewna

Dostępność towarów w magazynie można łatwo sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowe informacje znajdują się na karcie wybranego produktu. 

Produkty, które są niedostępne, nie mogą być dodane do koszyka. Nasz sklep oferuje ponad 1,500 produktów oraz wiele zamienników. Jeśli nie znajdziesz tego, czego szukasz, z pewnością znajdziesz coś innego, co Cię zainteresuje!

Aktualnie sklep febe.store nie oferuje usługi produkcji towarów na indywidualne zamówienie klienta. Jednakże, zapraszamy do sprawdzenia naszego obszernego katalogu produktów - oferujemy ponad 1,500 indeksów.  

W celu nawiązania długotrwałej współpracy i obsługi dużych zamówień zapraszamy do kontaktu z naszym biurem pod adresem biuro@febe.store

Nasz sklep oferuje zróżnicowane formy płatności, dostosowane do potrzeb naszych klientów. Aktualnie oferujemy:

  • BLIK
  • Płatność kartą kredytową / debetową 
  • Przelew bankowy
  • Odroczne płatności PayPo - zapłać po 30 dniach!
  • Płatność na raty

Aktualnie oferujemy dostarczamy nasze przesyłki z pomocą firm kurierskich DHL i DB Schenker.

WAŻNE: Pamiętaj, że jeśli Twoja przesyłka waży 30 kg i więcej, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do mieszkania lub domu.

WAŻNE: Jeśli przy odbiorze zamówienia zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości lub uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

Wysyłamy nasze produkty do adresów w całej Polsce

Aktualnie nie mamy możliwości realizacji przesyłek do innych krajów - w celu zakupu towaru w Niemczech lub Czechach, zapraszamy na nasze zagraniczne strony internetowe. 

Aktualnie nie oferujemy możliwości zakupu towaru osobiście, ponieważ nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i zamówienie na stronie - nasi kurierzy dowiozą towar na wybrany przez Państwa adres dostawy. 

Składanie zamówienia

Składanie zamówienia w naszym sklepie jest dziecinnie proste - poniżej przedstawiamy instrukcję złożenia zamówienia w 5 krokach. Miłych zakupów!

Krok 1. Wejdź na stronę www.febestore.pl i kliknij na interesujący Cię produkt 

Krok1

 

Krok 2. Kliknij przycisk „DO KOSZYKA” na karcie produktu

Krok2

 

Krok 3. Po prawej stronie ekranu, pojawi się okno koszyka. Możesz nadal kontynuować zakupy dodając kolejne produkty. Żeby przejść do kasy i zapłacić, naciśnij przycisk „PRZEJDŹ DO KASY

 

Krok 4. Kliknij przycisk „ZAKUPY BEZ REJESTRACJI

 

Krok 5. Wypełnij adres email, dane do dostawy, rodzaj dostawy oraz metodę płatności i kliknij przycisk „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY”.

Podstawowe dane są potrzebne do zrealizowania zamówienia i ewentualnego kontaktu kuriera w celu doręczenia przesyłki. 

Następnie zostaniesz przeniesiony na wybraną stronę operatora płatności. Po pomyślnym opłaceniu zamówienia, dostaniesz emaila potwierdzającego zakup. Twoje zamówienie będzie dostarczone do Ciebie w przeciągu kilku dni. Gotowe! 

WAŻNE: Aktualnie nie oferujemy możliwości odbioru osobistego - nasi kurierzy dokładają wszelkich starań, żeby dostarczyć przesyłki do Ciebie na czas! 

Tak – oferujemy wiele możliwości zakupu świetnych produktów do Twojego ogrodu i domu w okazyjnych cenach. Możesz zdobyć kody rabatowe poprzez:

  • Pierwsze zapisanie się na nasz newsletter 
  • Specjalne oferty dla stałych klientów i subskrybentów 
  • Jako nagrodę w naszych konkursach na mediach społecznościowy - dołącz do naszej społeczności na Facebook i Instagram

Kody rabatowe i kody promocyjne można dodać po przejściu do kasy w polu "kod promocyjny". Dodaj kod w opisanym polu i kliknij przycisk "DODAJ". Jeżeli kod jest aktualny, wartość do zapłaty zostanie automatycznie zmieniona. 

Jeżeli płatność zostanie przerwana, otrzymasz wiadomość email z linkiem do dokończenia płatności. Tylko opłacone zamówienia są wysyłane do realizacji.   

Tak, oferujemy możliwość wystawienia faktury VAT. W tym celu, prosimy o zaznaczenia pola "Chcę otrzymać fakturę" w ostatnim kroku zamówienia. Po zaznaczeniu, prosimy wpisać numer NIP i kliknąć przycisk "POBIERZ Z GUS". Pozostałe informacje wypełnią się automatycznie. Jeżeli jakiekolwiek pole posiada niepoprawne informacje, prosimy o poprawienie. 

WAŻNE: Podanie poprawnego numeru NIP jest bardzo ważne w celu szybkiej obsługi zamówienia. Niepoprawne dane mogą skutkować dłuższym czasem realizacji.  

Po złożeniu zamówienia

Zarejestrowani klienci mogą sprawdzić status zamówienia w zakładce zamówienia, po zalogowaniu się na konto na stronie internetowej

Po wysyłce zamówienia, paczka może być śledzona na stronie kuriera. Numer przesyłki znajduje się w mailu wysłanym po nadaniu przesyłki. 

DHLhttps://www.dhl.com/pl-pl/home/sledzenie-przesylek.html 

Numer przesyłki DHL składa się z 11 cyfr

DB Schenkerhttps://www.dbschenker.com/app/tracking-public/?refNumber=&language_region=pl-PL_PL

Numer przesyłki DB Schenker zaczyna się od PLD oraz 10 cyfr

Tak, po pomyślnym zakupie w naszym sklepie prześlemy maila z potwierdzeniem zamówienia oraz kolejną wiadomość po nadaniu towaru. Jeżeli nie otrzymałeś od nas żadnej informacji mailowej, skontaktuj się z biurem pod adresem biuro@febe.store

Realizacja zamówienia trwa 2 - 3 dni roboczych - prosimy o cierpliwość w czasie kompletowania Państwa zamówienia

Każdy klient jest dla nas ważny i dokładamy wszelkich starań żeby indywidualnie odpowiedzieć na każde pytanie. Czas oczekiwania na odpowiedź to 2 dni robocze, jednak w specjalnych przypadkach ten okres może się wydłużyć. 

Zmiany po zamówieniu

W celu dokonania zmian w zamówieniu po opłaceniu, prosimy złożyć nowe zamówienie. Niestety nie możemy anulować zamówienia, które zostało wysłane do realizacji 

Niestety nie możemy anulować zamówienia, które zostało wysłane do realizacji

Aktualnie nie oferujemy takiej usługi, prosimy o podanie poprawnego adresu doręczenia w oryginalnym zamówieniu

Zwroty i  reklamacje

Prosimy o przejście na stronę Zwroty i reklamacje gdzie znajduje się formularz zwrotu oraz opis procesu

Zwroty:

  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość)
  • Transport zwrotny jest na koszt klienta
  • Po sprawdzeniu otrzymanej paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszym magazynie który wskazujemy w odpowiedzi na zgłoszenie zwrotu,
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczni kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep

WAŻNE: Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania i montażu.

Reklamacje:

  • W nielicznym przypadku, kiedy towar przyjedzie do Państwa uszkodzony, prosimy również o wypełnienie formularzu zwrotu i dokładne udokumentowanie na zdjęciu defektu
  • Jeżeli towar został uszkodzony w transporcie (paczka przyjechała poobijana) prosimy o niezwłoczne zgłoszenie protokołu szkody do kuriera dostarczającego paczkę, bądź online
  • DHL https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.htm
  • Jeżeli dostarczono nieprawidłowy artykuł lub brakuje jakiegokolwiek elementu, prosimy o kontakt z biurem pod adresem biuro@febe.store
  1. Wypełnij formularz zwrotu,
  2. Poczekaj na kontakt z naszego biura obsługi klienta i współpracuj z nami dla szybkiego rozwiązania problemu,
  3. Biuro poinformuje o adresie do wysyłki towaru,
  4. Solidnie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz paragon lub fakturę, następnie wyślij towar,
  5. Po pomyślnej inspekcji towaru przez naszych specjalistów, zwrócimy środki w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki

Aktualnie nie oferujemy wymiany towarów. W celu wymiany, prosimy o wykonanie zwrotu oraz złożenie nowego zamówienia na stronie

Aktualnie nie oferujemy możliwości osobistego oddania towaru. W przypadku jakichkolwiek problemów z towarem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy z naszym biurem pod adresem biuro@febe.store. W przypadku chęci zwrotu prosimy wypełnić formularz zwrotu 

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie?

Wyślij nam wiadomość 

BIURO@FEBE.STORE 

Zadzwoń do nas

42 677 77 77